Entry 2016

Assalamualaikum

Tak terlambat rasa if aku nak ucapkan Selamat tahun baru 2016....*masih kira awal lagi kan*
Secara am nya aku injak 24 tahun lah...tapi secara rasminya belum lagi sebab aku ni perasan muda dan kira umur guna bulan...haha..paham tak? abaikan~

Entry ni tak adalah entry panjang, tak jugak entry pendek...buat ada-ada je sebab aku lama dah tak  jenguk blog aku ni. Harini 13/January...esok 14/January merupakan hari terakhir aku bergelar staff intern kat MyHVP...tempat aku buat internship aku....

Aq start intern bulan September tahun lepas...and ini merupakan kali pertama ya aku duduk luar daripada negeri Johor tercinta itu...haha...Kelantan pulak tu...makanan manis-manis...12 jam nak balik johor naik bas...at first, sumpah payah gila nak adapt makanan sini... pertama kali aku makan tomyam manis...masa tu kuciwa nya aku...tapi dah lama...alhamdulillah...makan jugak...*budu aku tak sentuh pun*..kehkehkeh~

Dekat 5 bulan aku kat kelantan, truthfully la..aq x keluar jalan2 pun...ada pun 2 kali je...sekali ke Pantai Sri Tujuh, and secondly ke Kolam Air Panas La di kat Terengganu...kenapa x jalan? got no transportation...bukan alasan eh...sewa kereta mahal kot kat sini...plus tang pitih tu....la ni kan sebok dok viral student ikat perut semua kan...betul la tu...aq ni tiap minggu2 last dah makan maggi jeni...naik muak...nak bayar duit rumah lagi, bil api air lagi..duit beli brg dapur lg..tiket pergi balik Kelantan-Johor lagi...betol dak? aku intern x dapat elaun kot..lagi la sakit...

Sem depan sem last aku kat UTM...so, hopefully, harapan aku, azam aku tahun ni..aku nak grad on time...tu je...hahaha... kbye~





Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2

XPDCDaksies (PART 5)