Followers

Proud To be One

Proud To be One

Thursday, August 6, 2015

Assalamualaikum...

ai is...ai dun know...
hati aku sakit...hati aku pedih...hati aku rindu..hati aku takot..
aku kata aku move on...but im not..aku ego kat diri sendiri...
aku nmpk dye borak...kadang2 aku mampu baca je...terasa nak menegur tapi tak mampu...jari ni berat nak menaip...walaupun realiti angkat dan tekan je kat keyboard or keypad.....aku  sedih
sebab aku rindu..rindu nak borak dengan dia macam aku borak dengan dia dulu..
tp dye pernah pesan...jgn pandang belakang...
aku buat apa?
aku pandang jugak belakang padahal aku patut jalan..
ye..aku mmg jalan...tp aku jalan dgn membawa sekali semua tu..ah sudah..alasan lagi...
bukan tak pernah terserempak...
tp sama ada hanya satu ayat...ataupun aku buat-buat tak nampak...
tp Allah je tahu mcm mana aku nak sangat borak dengan kau..
cuma rasa takot tu...selubungi aku...rasa salah tu banyak sangat..
u've been such a great friend...but im the one who've ruined everything..
im the bad guy in this friendship...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "