Susun Tangan Sepuluh Jari

Assalamualaikum...

hurm... susun tangan sepuluh jari...
tahan rasa sayu dalam hati...
pendam rindu yang tak terperi...
harapan berjumpa entah bila akan terjadi....

atas ni bukan pantun...pandai beza kan pantun dengan bukan pantun??
last few days, tweet rindu dekat koala...
serius teringat dia tiba-tiba...
bila dah terindu dye maka...terindu la juga dgn malaon lagi dua
*ila n ruz, diana refer kita sebagai malaon...aku ikot je*

tapi ... kuciwa hati sebab rindu tak berbalas....
nangis dah.... tutup muka dengan bantal... she didn't miss me like i did...
why dyana...why....

suddenly... "pi baca kp punya update tengok rindu ke tak rindu"

.........................
aku lupa...
aku lupa wujud satu lagi ruang perkongsian cerita...aku lupa wujud satu lagi medan untuk stalk each other... Ya Allah... tersentak kejap... dari baring atas katil,terus bangun bukak lapy...

5 March 2015...latest blog update...

...... T_T ...... *terharu boleh? nanges lg...cengeng gila*

aku yang lama dah tak bukak.. aku yang lama dah tak jenguk...

lama sangat tak jumpa diorang...cuti yang lepas tak jumpa lansung..tak hangout langsung..tak nampak muka langsung....apa nak jadi?? apa berlaku?? mujoq ego aku ni tak de kuat mana... bile rindu ku kata rindu...bila sayang ku kata sayang...*gittew* walaupun aku je yg kene buli.... siyes doe,bila boleh jumpa??

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2