Bukan kritik la...tapi.......

Assalamualaikum

*tajuk tade kene-mengena*
Baru lepas stalk blog membe.... lama gila tak terjenguk-jenguk kat tingkap blog dye yg kaler biru tu....
awan-awan pun nampak mendung sikit kat blog beliau... last post november 24... tapi bawah uh bnyk gak post yg aku miss baca...bukan sengaja...ter miss..terlupa jenguk..dan ter yang selebihnya... woot woot...
bakpe sempoi sangat post hang....haha
apa aku cakap tu? lantak...
post konfess segala... daebak..hang daebak... surat cinta berbaur layang-layang pun banyak... wa nak tiru gak la bg surat layang-layang mcm tuh dalam blog wa ..boleh beb?? hahaha...... oopss...kantoi t...bahaya..bahaya....
lu tak reti nak bercinta..kira aku sama spisis mcm ko...haha..eah??? abaikan..
gila rindu lu sis...siyes...berat rindu gua ni....
gua malu nak ngaku je...sebab gua tahu sat g gua kene bahan sama lu.... tambah kalau mamat baling buah cherry sekor tu tahu...mahu lingkup hidup aku cuti kang jadi lauk korang berdua....
mulut ada emas nak bagitahu....jari ada besi nak taip rindu...jiwa terpaksa kental sorokkan pasaan dek kerana malu...ewahh...berbasa air liur basi pulak aku....k bye~

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2