Followers

Me,..my Family...

Assalamualaikum...

Evening uollsss.... update entry tengah22 hujan...sejuk je rasa....hujan lebat....sekarang ni selalu je hujan..sampai dah boleh agak dah pukul berapa hujan turun...*angkat-angkat kening*

Sabtu ni dah aq dah kembali melukut kat tepi tasik Utm....mak dah sebok soh kemas...kalau kemas lambat-lambat nanti dia kata kelam kabut...tp...anak dia ni tak ada hati nak mengemas barang masalahnya....nak tarik beg keluar dari bilik pun rasa macam berat je...hahaha....

barang-barang nak bawak balik utm pun ada yang dah beli..yelah, alang2 tengah merayap..beli apa yang patut dulu....macam shampoo bagai semua tu....beli hok yang besar terus...pakai lama sikit..tak gituh.......

Aku start Form 1 dah dok asrama..jadi aku macam tak da rasa homesick sangat....xmacam certain orang...asyik homesick..nak balik rumah je....lagi yang dekat....jujur aku kata, aku memang jarang balik rumah ...sejak dari dok asrama....walaupun dekat....bukan apa...aku malas nak nyusahkan ayah aku......ayah aku sampai sekarang dia tak bagi aku baik sendiri....*anak dia selama ni memang kat johor je, x keluar* ...mak aku siap cakap..ko nak balik bagitahu....ayah amik nanti..... itu mak aku yg cakap..bukan aku...... haha.....pecaya x kalau aku cakap umur da 22 gini pun aku still x reti nak naik bas sorang2?? haha...x macam ngengada lak kan aku.... tapi tu realiti...haaa.....tp, serius aku attach sesangat dgn rumah....kalau dah balik,aku memang susah nak keluar....kecuai kalau memang dah xde benda sesangat nak buat.....kat rumah complete kot..makanan semua.....katil is the most important part lahh..*korang pun kan??*

.compared to other girs...aku lagi rapat dengan ayah....adik aku si Ain dgn si Beger *nama dye hamdan,aku je yg panggil dye beger..ahaha*, and kakak aku Dayah...diorang rapat dengan my mom....kalau bab gurau..adik22 aku x berani sangat gurau dgn ayah...aku?? haha..tgok22 gak...kang tetibe tgh mood ayah aku x betol..mahu naya...haha.....my parent pada diri aku sporting...... others yg first time tgok ayah aku..mostly cakap ayah aku garang....padahal...muka dye je....haa...siap ada kawan adik aku yg ingat ayah aku askar pencen...kikiki....

kalau cakap pasal kahwin...aku salu fikir...nanti kalau boleh aku x nk dok umah lain...aku nak dok dgn mak ayah aku......tapi aku tahu mustahil....sebab aku perempuan....kena ikut suami kan??? tp itu nanti la.... xyah cakap lagi....haha.... magrhrib dah....entah apa-apa aku mengarut..... wassalam..~

Comments

  1. Semua ibu bapa sayangkan anak2.. sekarang nih macam2 kes, lagi risau nak biarkan anak dara dia orang balik sendirian.. biar bsusah skit pun sanggup..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts