Cabaran 30 Hari : Day 6 | Apa yang Anda Makan Hari Ini

Assalamualaikum....

Hye peeps.... hari ni aku balik UTM...jadi agak buzy...
Apa yang aku makan tadi.... lunch tadi aku makan Siput Sedut Masak Lemak...haaaa.....terliur tak?? mesti terliur kan.....dalam family aku memang seafood lover....lagi tomyam sotong...wow!!!!!!Siakap Tiga Rasa!!! dan macam-macam lagi..kerang, udang,.....sedapnya.....

nak tunjuk gambar tapi tak ada gambar sebab aku yakin korang boleh bayangkan sendiri macam mana..... plus, act aku tgh online guna lappy kawan kat bilik kawan atas meja kawan....haha....lapy aku kat bilik yang belum berkemas lagi itu.....*psst..esok tade kelas*

k, nak kuar makan dinner...hahaha...lapar pulak...member dah tunggu.....later for the next day....bye...~~~



Comments

  1. lama tak makan siput sedut. last makan tahun lepas. sob. sob. T_T

    ReplyDelete
  2. Singgah dan Follow blog ini, datang dari #KelabBloggerBenAshaari Salam kenal... http://engkumuzahadin.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2