Cabaran 30 Hari : Day 2 | 5 Cara Memenangi Hati Cik Ayue

Assalamualaikum wbt...

well..entry ni mula dikarang after 12.00 am.....cabaran first aku post petang tadi...xbace lagi?....Klik Sini....jadi rasanya tak salah post waktu-waktu macam ni sebab dah tukar hari....*ayat aku terabur...maaf*...so...tak macam segan lak nak tulis menda ni eak..hehehe....takut korang seriau baca entry ni...*bukan korang je...dengan aku-aku sekali yang seriau*... = ="

So..straight to the point..macam mana nak menangi hati aku yang tak besar ni...kat bawah ni ha...*makcik pakcik, adik abang kakak semua boleh try cuba test*

1. Gila-gila / Happy go Lucky
 ye....aku gila dengan orang macam ni....hahaha....sebab aku pun kadang-kadang gila jugak...so, this kind of people could easily get my attention....tak kira la lelaki ke..perempuan ke....boleh masuk kepala dengan aku..easy going people....memang comfirm la memenangi hati gua yang kecik ni...cehhh....hahaha

2. Nescafe lover
hok yang ni kalau sekepala memang seronok lah aku.... aku memang addicted gila ngan nescafe....certain of my close friend tak minum sangat...siap marah lagi aku minum nes...tp, lau dapat yang sekepala, leh minum sesama gituh....hahaha....plus, boleh ngecek-ngecek bila nescafe sendiri habes...*xmalu*...

3. Animals Lover
Aku memang suka haiwan...lagi-lagi encik miau....currently tengah bercadang nak bela ular..tapi mak x bagi....jadi hold on dulu la..... bila fikir-fikir macam-macam aku nak bela..tapi macam angan-angan pun ada..haha.... sekarang ada 2 ekor hamster baka Winter White..dua-dua jantan nama Mielo and Lokiey...sekor kucing jantan pemalas nama Sepet..and sekor kura-kura somel meletop nama EV....so,silalah sukakan haiwan....hahaha

4. Pendengar Yang Setia
Selalunya i keep my problem for my self but when i really can't hold it ,i'll tend to find s'one to talk with...selalunya orang yang aku selesa memang jadi mangsa la....tak kira laki ke perempuan...sama je...selagi aku belum puas cerita selagi tu la korang kena dengar...kesian... jujur, setakat ni beberapa orang je yang salu jadi tempat aku cerita-cerita ni...hehe...gud luck!

5. Kawasaki Ninja / Myvi BumbleBee
sape yang dapat bagi aku dua menda ni memang the most ohsem person in the world la.....aku dari kecik memang suka tengok motorbike....pada aku ohsem sangat-sangat....walaupun aku tahu aku tak boleh nak bawak sebab aku ni tak berapa nak tinggi.....Myvi BumbleBee is myvi yang kaler kuning uh....aku suka sangat-sangat sebab comel sangat-sangat...*jatuh jiwa dengan bumblebee punya pasal*...tapi aku belum ada lesen...masih dalam proses...hahaha...

so..that's it....nak menangi hati aku..bacalah kat atas..haha....demand gila aku rasa.....terasa hot stuff...padahal hot sentap...hahaha.....maka dengan itu berakhirlah cabaran 30 hari untuk hari kedua....hehehe....wassalam...

#kelabbloggerbenashaari
#cabaran30hari

Comments

  1. no 5 tu xdpt la nk buat skrg nie... heeeeee

    ReplyDelete
  2. hahahaha...ok lawak..no lima je kita sama...bab motobike tu..kihkihkih...

    ReplyDelete
  3. No.1 dan no.4 sama laa.. no.5 suka tengok orang naik superbike.. myvi bumblebee tak berapa minat sangat.. mungkin lebih sesuai untuk orang muda.. huhuhu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2