Followers

Proud To be One

Proud To be One

Thursday, August 14, 2014

tak perlu tajuk

Assalamualaikum.

Dua hari tanpa internet connection disebabkan router kene petir cukop buat aku tak tentu arah kat rumah.
Nampk tak betapa aku gila online?
Dah macam tak leh buat hape padahal banyak kerja aku boleh buat.
Nampk tak effect tenet tehadap aku?
*hari ni boleh hapdate sebb dah ganti router baru..kekeke*

dan, dek kerana kebosanan melampau aku mula tengok22 segala buku yang ada kat almari rumah.
Semua  buku aku selak, aku bukak, aku hadap.Yang dah baca banyak kali pun aku baca lagi walaupun aku ingat jalan cerita.
Majalah remaja yg berlambak kat rumah aku ni pun aku rembat baca semula...
Mak aku sampai cakap--> "Pergh dayu..tak ada internet terus jdi rajin membaca.."
lepastu dia ketawakan aku.
 penat baca buku, aku bukak lappy. Bukak microsoft office words.
lepastu?
tangan aku laju lah menaip.
macam dulu-dulu aku buat menulis cerita
cuma idea tu datang tak mcm dulu. lambat sikit.
tapi adelah.juagk dah dua muka surat..

bila fikir2 balik..dulu punyalah mmembarahati ni nak jadi novelis.
tapi sekarang? otak beku dah. Kenapa entah.
hahaha. Doa je lah rasa tu datang balik. And kena jugak tulis dan menulis kalau tak makin karat lah otak aku ni dalam bab penulisan.

okeh. Wassalam..
ps: Tahniah pada adik22 yang dah dapat result UPU. Sape yang dapat UTM ohsem tu..selamat datang!



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "