segmen blogwalking : When I Was A Kid by Aina Akmal


Assalamualaikum...

Ha..meh kite meriahkan segmen blogwalking : When I Was A Kid by Aina Akmal
Syarat nak join tak banyak..jenguk syarat kat bawah ni..simple je....=D

1. Musti Follow blog Aina Akmal... *aku dah follow..uollss bile lagi? hehe*
2. Buat entry segmen and ceritakan kisah masa budak-budak.
3. Letak banner..*like i did..ewahh*
4. WAJIB p melawat semua peserta yang join...

*p/s: aku ubah sikit ayat syarat nak seswaikan dgn percakapan aku..tp basically benda sama...*

okeh..nak tunaikan syarat kedua Aina..tp ni bukan kisah gembira la...sadis sikit.. dulu masa kecik yang paling aku ingat, adik aku tercangkul kepala aku masa aku betulkan rantai basikal.. dia nak angkat cangkul tapi tak kuat, terhentak kat kepala aku....berjahit lah jugak....sampai sekarang kadang2 terasa lagi denyutnya...

okeh...nak join segmen mohon klik banner kat atas... Good Luck semua..selamat bersegmen.. =D
P/s:  Happy National Day!!

Comments

  1. Ouchh~ tercangkul? T___T aina dulu kena mesin rumput punya tali dekat tangan.

    ReplyDelete
  2. salam... singgah dari segmen yg sama.. Good luck!

    http://miamorzafirah.blogspot.com/2014/09/segmen-blogwalking-when-i-was-kid-by.html

    ReplyDelete
  3. o.O eerk menyeramkan nye.. ngeri. syukur tak jadi perkara yang lebih teruk..

    CT datang singgah sini.. Maaf lambat baru ada masa menjenguk..
    Done follow..
    Jemput singgah -- When CT Was A Kid

    Jemput Singgah :D
    Komen Sikit Wajah Baru Blog CT

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2