Followers

Proud To be One

Proud To be One

Thursday, August 28, 2014

Im not a cake lover... seriously....(entry bergambar)

Assalamualaikum and salam se Malaysia....ewahhh....3 hari je lagi nak sambut merdeka woiii...=D

Good afternoon everybody..... heee....
Semalam, besties text.. tetiba cakap pasal kek....teringin katanya...kat sini aku selit sikit antara perbualan kitorang dekat wasap yang aku salin semula akibat kerajinan melampau tengahari ni....

Koala : Yuuuuu nak kek.   Mengidam
Aku    : Dah kenapa?? hahaha
Koala : I teringin. Hahahaha. Mana nak cr kek sedap kat sini
Aku    : Mengandung ke? Haha
Koala : Kedai kek pun tak nampak.
             Biasalah.
             Mengandung anak cacing. Hahaha
Aku    : Ada kedai kek ke?
            Aku tak gemar kek.
            Adik aku kata kat anggerik ada.
            Kat line2 kepsi.
Koala : Katne? Ada ke? xperasan
Aku    : Bt bukan ada ke? Dkat dengan maybank
Koala : Sedap x kek dia
Aku    : Mana aku twu. Aku bukan makan kek pun. Haha
Koala : Yg kat bt tak sedap.Lulz.Kek dia tak bnyak pilihan
Aku    : Jamah dua tiga suap dah muak. Haha..

okeh....sikit je la aku selit.... nak highlite sebenarnya yang aku memang bukan penggemar kek....lagi-lagi yang banyak cream....cheese cake satu suap terus nak muntah....aku cuma boleh makan choc moist je...itu pun x banyak.....aku memang cepat muak makan kek.....selalunya makan dua tiga suap je.....lebih bagi orang....kalau ikutkan satu family aku memang bukan penggemar cake.....dari ayah, mak, aku sampai adik-adik......orang cakap cake secret recipe sedap....tapi still aku makan dua tiga suap jugak.......ke tekak aku ni yang memilih??? Diana a.k.a Koala cakap cheese cake sedap....tp aku sebaliknya....hahaha....biarlah...bagi yang suka makan kek, makanlah puas22...aku tak halang pun.....
kalau boleh jangan hulur kat aku banyak22.......mahu aku muntah terbelahak......dua tiga suap tu pun dah cukup banyak......=D memang dari kecik aku jarang makan kek.....kadang22, kalau mak aku or adik22 aku bawak balik kek dari kawan22 diorang..letak kat peti sejuk....memang lama sangat amik masa nak bg habis.....tada orang yang makan.....jamah sikit22....lepastu, buang.....membazir tak?? hahaha.......wait, cake yang diorang bawak balik ni bukan kek selambak besar, just sikit je...mcam suku, satu pertiga...tak sampai pun satu per tiga tuh........ cuma yelah, bila tada cake lover kat rumah, memang amik masa la kan.....kalau banding dengan choc moist, cepat sikit la habis dari cake biasa.....adik aku gila makan choc moist....yang kecik tu....*tadelah kecik sangat dah 14tahun*.... bile tengok cake display kat mana-mana kedai kek...memang la...wow!! cantik, amazing, ohsem,comel, segala yang sewaktu dengannya....sebab decoration die kan....aku memang salute bab tu..tapi bab nak melan tu je aku tak boleh.....aku suka tengok je....hehehe.....meh, belanja sebijik dua gambar kek yang ohsem.....hasil ihsan pakcik google tersayang....


yang ni aku suka...........cantik kek sneakers ni...hahah



comel sangat kek WALL.E ni!!!!!! tengok mata die..... O.o... somel..

6 comments:

  1. cantiknye kek2 nei semua.. samalah, schaz pn bukan kek lover. btw done follow u. jom join GA schaz. tak boleh nak komen kat shout box la..kne log in.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik kan...salute sgt sape yg buat....hehe..... kite pun tak tahu kenapa kene login..dah buang dah...hehehe

      Delete
  2. salam kenal, done follow sini . dtg jejak dr group FB kelab blogger ben ashaari =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi datang jenguk blog kite ni...hehehehe.....we're in the same club...woohoooo

      Delete
  3. Haii datang dari fb ni. Huhuhu sama dengan kak fiza, dari kelab blogger ben ashaari =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi singgah...=D terharu ni...hehehe

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "