Fighting!!

Assalamualaikum....

Heee..... lagi dua minggu je *tak sampai sebenarnya*...dua minggu je lagi aku akan mulakan kehidupan sebagai pelajar semula setelah sedap dibuai mimpi nan indah bersama pelbagai makanan,minuman,hiburan dan seangkatan dengannya selama hampir 3 bulan..... telah pun berjaya menternak lemak dengan bahagia....
Alhamdulillah juga kerana selama di rumah, parents dengan rela hati memberi anak nya yang cerewet lagi mengada malah pemalas ini makan makanan yang diidamkan...bila keluar je dari mulut, teringin itu,teringin ini...insyaAllah..tak lama lepastu mesti dapat makan....aku bagi lah sebijik dua cntoh makanan yang aku kekonon teringin tu----> Ketam masak Lemak, Siakap Tiga Rasa, Ikan Terubuk Goreng, Ayam masak Ungkep...paling penting bile bebunyik, ayah..nak twister...haha...tanpa fail, ayah mesti belikan....ngeeeeee....
sayang mak ayah ketak22...terima kasih sangat22.... <3 <3 <3

kejam kelip..kelip-kelip...bangun tido...tido bangun... tetiba je dah masuk tahun 3 tersadai kat bumi tercinta Universiti Teknologi Malaysia yang dekat sangat tu....hahaha...bak kata kawan aku, nek basikal je dah sampai..untunglah....hahaha..... yelah,aku je yang tersadai kat tanah johor ni...yang lain..bersepah serata negara....tahun ketiga bermakna aku ada satu tahun lagi...*course aku 4tahun* ...lepastu grad.... insyaAllah...amin....

bila fikir-fikir balik...walaupun aku macam tak desired sangat dengan course aku...tapi dah masuk tahun tiga, and aku survive...maknanya, Allah bg jalan yang baik untuk aku....setakat ni, dengan izin Allah..aku belum pernah lagi sampai mengulang mana-mana subject....walaupun masa di kelas, or jawab exam dah rasa macam hesh...tak jauh aku pergi ni....parat leher je ni....hahahaha......alhamdulillah,,,syukur pada Allah....

apa-apa pun.... strive till the end....... InsyAllah! Fighting Dayu!! Macam mana pun kene buat yang terbaik...Nothing is impossible... *sengih*




Comments

  1. sama la ngan kita...
    nak masuk dunia uni balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan!!! hehehe....selamat menjadi student semula.... =D

      Delete
  2. salam... saje singgah2 jalan2..
    mesti name kite lebih kurang je...
    jom singgah http://hidayuayumie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa.... dah nampak dah.... jarang jumpa nama sama...heee...ke kite je tak jumpa? terima kasih sudi singgah sini...

      Delete
  3. figh fight fight :) duduk lepak di blog awak jap

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2

XPDCDaksies (PART 5)