oh..aku dah balik rumah

Assalamualaikum...

Tengok jam---> 11.40 malam

rumah aku dah senyap sunyi...bunyi cengkerik je...hamster pun ta begerak..tido je keje
kalau kat UTM, terang benderang...
siap dengar bunyik budak22 bilik hujung yg dekat dgn tandas tu dok menjerit,mengilai bagai..
bukak pintu. bilik Tv pun terang benderang ..
masuk bilik sebelah tengah sibuk study takpun sibuk tengok muvie..
rumate bahagia ngadap you tube...
aku? hurm..facebooking,movie,stalking..semua berlaku serentak..
study? letak tepi...last choice selalunya...hahaha

ohh,lupa..aku dah sampai rumah dah..alhamdulillah..
tengahari tadi...
plan awalnya nak balik petang..ayah aku bgtahu nak amik petang..
tup22,pagi tadi dapat call nak amik pagi pulak..kelam kabut lah aku....
dengan tak punggah barang masuk stor lagi...
mujur dah siap kemas baju semua..kalau tak??
hahaha...stress aku punggah berkilo-kilo beg..
mahu kurus..berpeluh satu badan macam lari 400meter tak berhenti...eh??..hahaha..*ni kalau caom baca mahu kene gelak je*

aku pulak yg jadi tak tahu nak buat ape kat rumah ni...
yelah..suri rumah sepenuh masa...
hehehehe...


Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2