Gesse dgn diri sendiri

Assalamualaikum....

Muka aku lagi yang menghapdate belog aku ni...
*Bosan sungguh sebb asek nak hapdate je*
okeh ... kali ni nak gune --> wa...*sopan sikit...eh?? haha*
wa baru lepas SELONGKAR almari belog wa yang berhabuk penuh sarang labah22 imaginasi yg diduduki oleh spiderman22 imaginasi kaler merahbirukuning ni...

pastu wa gessseeh dengan diri wa sendiri...
ape gedikssss tahap cacamerba seh cara pembahasaan diri dalam penulisan...
contoh--> aye dahlama x update ==" rase most annoying word pekataan "aye" tu tetibe
                then, gune nama--> "ayu"
ape kene dgn aku mase tu? eh salah...ape kene dgn wa masetu??
mcm nak berlagak innocent je pulak wa rase....==" wa yg bace post wa,wa yang seriau...
serius...wa yg geli geleman...rase nak delete je semua...
hamende lah agaknya dalam otak ni 4 tahun yg lepas...
*geleng-geleng kepala...kene bagitahu,sebab korang ta nmpk aku geleng kepala*
nmpk sngt otak tak berkembang dgn jayanya



Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2