Followers

Proud To be One

Proud To be One

Saturday, June 14, 2014

^____^

Assalamualaikum...dan salam subuh

First time update tengah subuh...bangun!! bangun!! solat subuh!!

Baru lepas selongkar blog si koala....rindu kat minah tu punya pasal sebenarnya...
cuma malu je nak mengaku..
hehehe

aq ade exam..tp gaya macam tade exam...=="
btw, spain kalah lawan belanda...kene lenyek habes...
aku tgok ke?? tak la....
aku bce status kawan22 kat pesbuk tuh.....
hahaha.....gaya mcm tengok je kan???
jgn ingat aku tak tengok maknanya aku tak amek tahu....
Papepun jadi aku sokong German je....kalah ke, menang ke...still German...
knp?? entah...haha...aku suka baju die kot...*alasan tak munasabah*

tadi, dlm pukul 1am...borak22 dgn ikie...
dptlah advice sepamduajelaberjela-jela...
eh..borak interm of texting...not talking....gituhhhh....
aq perasan, ape yg aq update sbnrnye mcm entah pape je kan?
plus..kalau korang pasan, mcm tade pape yg kait dgn isu semasa...
sume isu aku je...
^^

nasib lah sape yg bace...
eh, ade yg bace ke???



No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "