New Sem

Assalamualaikum...

Uhuk-uhuk....berjerebu dah blog aku ni....*tepis-tepis*....dia macam tahu-tahu je aku nak menjenguk dia hari ni eah...haha....sengaja bagi berasap kan...macam kes fogging petang22 tadi kat blok aku....tengah sedap22 aku tido petang tetiba dengar suara lelaki..."Adik-adik,sila keluar dari blok"...ingatkan aku tengah mimpi,realiti rupanya...ciss sangat....baru nak mimpi jumpa dengan Tao Exo tu...hehehe...

ohh....ini post pertama aku di semester baru.....selamat memulakan semester baru anda kepada kawan-kawan yang baru je habis cuti...*cuti aku dah habes seminggu lepas..paling awal pulak tu...jeles gile dekat Koala yang cuti sampai bulan 3..tak kelakar eh dia cuti lama*...semester ni untuk aku dan kawan22 coursemate aku sangat mencabar...jiwa,raga,fizikal,mental....keseluruhannya....ewaaahhh....nak kene listing subject ke? hokeh..

1. Object Oriented Programming (OOP)
2. Software Engineering (SE)
3. Advanced English for Academic and Communication 
4. Structure and Function Of Protein
5. Probability and Statistical Data Analysis
6.Operating System

hamek ko....aku nak kata senang, kang nanti aku tercekik pulak...nak kata susah..memang susah pun..*tp lecturer aku ckp senang...pada dia la*...what is the different between this sem and previous sem?? kami terpecah belah class....kitorang ramai-ramai plan nak section yang sama for every subject..*awal gile daftar subjek sebab nak sama*...but lastly...faculty ubah section kitorang.....means terbahagi dua.... separuh kat section 1, separuh lagi kat section 7...aku?? tercampak kat section 7....tak seronok eh..bila borak pasal kerja je, confius...'eh,ko kelas aku ke?"...sebab dari sem 1 kitorang sama kelas....mujur even terbahagi, mostly both section still budak22 kelas and ada la certain subject yang bercampur dengan course lain...at least tak keseorangan gitu....erm..for subject Structure and function protein (bio) kitorang kena pergi ke cluster yang menempatkan beberapa bangunan fakulti baru such as FBME,FS,Perpustakaan Zarith Sofian and lain22...so for bio subject kitorang belajar kat FBME...*jauh eh dari FC*....kalau naik bas, kene naik KTR dulu,then baru yang ke cluster..*kalau dari FC la*....kalau dari kolej,kena tunggu bas kat FAB...so satu bas je...sebab bas cluster memang lalu situ....lama gak kalau nak tunggu bas...but ade kekawan yg dah bawak kereta,maka tumpang je lah kan...kita perlu buat car pooling untuk mengurangkan gas22 yang tidak diperlukan..ehehee.....

dah la...nanti ada masa aku cerita lagi...*kalau rajin la*...Good Nite semua..... =3

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2