Well...what a busy week~

Assalamualaikum

Hey guys.....lama dah rasanya tak menconteng....rindu pulak....*alasan yang sama tiap-tiap kali lama tak hupdate...pffftttt*.......

news from me?? Baru je habes daripada beberapa program....ahaksss....dua antara nya melibatkan kelab KTR Culture dimana aku adalah naib presiden merangkap penari jugak.....and another one is a program held by my class 2SCSB...program Gala Joran....dimana aku merupakan penolong pengarah *yg rasanya macam tak buat kerja*.....

Program pertama tu SPECS'13.....hari terbuka kolej aku...Kolej Tun Razak....aku incharge sebagai ajk kebudayaan...act,aku sebenarnya mula-mula adelah ketua unit,but then aku letak jawatan...aku pass pada junior sebab aku tak mampu nak bg komitmen.....huhuhuhu.....tapi alhamdulilah...ahli kelab aku,KTRC semua sporting belaka...yg penting latihan dijalankan mmg ikut jadual....yg penting show malam kebudayaan SPECS'13 tu mmg terbaik la.....ade zapin,joget,inang,tarian India and tarian Sumazau.....kena lah dengan tema malam tu iaitu kebudayaan.....

Next adalah Program Keusahawanan Dan Khidmat Komuniti.....program ni aku tak terlibat lansung sebagai ajk.....yang jadi ajk adalah Akmal...salah seorang penari KTR Culture jugak....so,Fahmi as Pengerusi kelab dapat jemputan dari penganjur tok kitorang buat show malam tu....program ni berlansung di Benut,Pontian....hanya mengambil masa 2 setengah hari latihan terus je p show....nasib baek budak2 Sabah sempat habeskan koreo tarian diorang...budak india guna tarian masa specs'13....kitorang bawak joget and zapin yang dah diubah sedikit *sebb Fahmi tak dapat join*.....then ada tarian 60'an......macam bese..budak22 aku semua sporting and dengar cakap...so memang senang communicate dengan diorang.....=D

Ahad pulak...program memancing a.k.a Gala Joran......adelah dalam 74 orang peserta.....cuaca pun mengizinkan pertandingan tu berlansung dengan jayanya......cuma ade sikit je la masalah dalaman....*well,itu first time kitorang buat program memancing*...deal pulak tu dgn pemancing22 tegar and taiko.....hadiah yg ditawarkan pulak mmg besar..RM1500 utk tempat pertama...so orang sanggup buat ape je  untuk menang kan.....bise lah tu.....

overall aku mmg busy minggu lepas....hahaha.....minggu selanjutnya Wallahualam.....projek aku terbengkalai..assigment aku pun terkebil-kebil....

nak tgok video aq berzapin kat pontian?? pergi la melawat link ni--->Zapin Tecno Pontian 

hokeh.....adioossss semua....=D

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2