Ciri22 rumah idaman aku...InsyaAllah

Assalamulaikum...

Big house? Yes.....idaman aku...
2 tingkat? Yes....takyah tinggi22...bahaya....haha
Big house with swimming pool??.....yes...lagi aku suka....(even tak pandai berenang..alah..boya(pelampung) kan hadorrr)...
Big house with my own interior design?? yes!!!! Excited sangat dapat deko sendiri......
Big House dengan satu sudut membaca yang menghadap permandangan indah.....dinding diperbuat dari cermin kaca......sudut novel yang sangat mendamaikan??? Ya Allah...seronok sangat kalau memang dapat macam ni...ya Allah....
satu sudut melepak dengan family....sudut permainan...lego dan pelbagai lagi...Uno mungkin???
sudut untuk karaoke,movie..
sudut senaman....
sudut khas untuk minum-minum petang di sebelah swimming pool....wow!!!!!!
satu sudut santai untuk membuat kerja-kerja pejabat......
yang penting kat luar rumah mesti kena ade satu sudut taman...khas untuk mak ayah aku yang suka tanam-tanam bunga terutama orkid....
satu taman lagi adelah mini playground....lengkap dengan buai,gelongsor,jongkat-jongkit...and anything yang selamat untuk dibuat main oleh budak-budak....means bakal anak22 aku...and also my lovely anak-anak sedara....and cousin22.....anak22 jiran pun boleh join...hee~

seronoknya berangan!!!!!!!!!!!!

Ya Allah...besar angan-angan aku kan??
act not angan-angan....more kepasa impian dari kecik....
Nak bawak mak ayah aku duduk sekali dengan aku....boleh??

tapi kene study hard lah kan??
tapi aku ada masalah dengan study aku sekarang ni?
mcm mana?

macam mana nak capai impian yang satu ni???
Ya Allah...permudahkanlah urusan hambaMu ini.....Amin.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2