Insidious 2 vs Sadako 2

ASSALAMUALAIKUM....=D

hay u allsss.....apa khabar? sehat? kalau sehat alhamdulillah...
know what?? dua hai berturut aku p meronggeng tengk wayang....padahal...midterm exam dah nak dekat...projek melambak.....nampak tak betapa sengalnya aku....lepas tu diri sendiri kompelin yang masa tak cukup...tak sempat buat la..inilah..itulah dan pelbagai lagi.......

movie ape yg aku tengok??
haa....
 movie terbest setakat ni semenjak naik sem ni....hahaha.....

1.INSIDIOUS 2
2.SADAKO 2

haa..nampak tak movie bergenre ape yg menarik minat aku.....of course la thriller kan.....cerita-cerita seram memang cepat menarik minat aku...even aku pun dalam kategori penakut....*tapi bukan penakut sangat lah kan*.......tapi ade lah jugak menjerit dalam panggung tu....aku dah tengok insidious 1 thats why aku nak tengok yg second punya....and berbaloi-baloi...puas hati....segala soalan yang terbit masa insidious 1 terjawab dalam insidious 2......roh Josh tertukar dengan roh pembunuh wanita Parker Crane....kesian Josh tak dapat masuk balik dalam badan die lepas die pergi ke alam roh untuk selamatkan Dalton anak lelaki dia yg ade keistimewaan untuk nampak roh jugak.....

Sadako pun apa kurangnya......biasalah..nama pun cerita jepun...tahap keseraman dia tu lagi up banyak22 nak dibandingkan dengan tahap keseraman filem hantu tempatan kita kan......watak utama cerita tu budak kecik nama Nagi yang boleh nampk cara kematian seseorang.....dia pulak sentiasa dibuli oleh kawan22 yang selalau menganggapnya pelik dan selalu diejek kerana tak ada mak....makcik die salah tafsir kan die sebagai anak sadako....tapi sebenarnya bukan die...ade budak lain....papehal pun aku tak nak cerita panjang....tak best la t...

ape kata korang tengok sendiri...hahaha.... tapi dua-dua cerita ni memang sangat puas hati kalau tengok....tak rugi tiket korang nanti hokeh.....
k bye22....





Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)