Followers

Proud To be One

Proud To be One

Sunday, October 20, 2013

Assalamulaikum...

Entry kedua harini...even aku tahu tade org pun nak bace...*mungkin fakta*
ermmm....tak tahu kenapa dah beberapa minggu ni aku asik fikir benda yang sama je..
kawan tapi bukan kawan..

hurmm...mendalam tak maksud perkataan tu??
yess...
pernah rasa macam tu?
coz aku senantiasa merasainya...
sikit demi sikit merobek hati kecil aku...
aku cuba bersabar....dari masa ke semasa..
aku cuba buat tak tahu...dari masa ke semasa juga....
aku cuba buat tak endah....dari masa ke semasa lagi.....
nampak remeh...tapi sebenarnya macam duri dalam daging....

Ada tapi terasa tiada...
wujud tapi halimunan di sudut mata
apakah???
entah...hanya andaian aku yang tak berapa nak ceria...
kegembiraan aku kadangkala tersa hipokrit...
terasa tak ikhlas mana....
mungkin aku yang tak sesuai bersama? atau sebaliknya?
abaikan semuanya...

Achik pesan kembali pada yang satu...
percaya kepada Dia....
aku cuba...

5 comments:

  1. perasaan cinta ke ? haha. tahniah ayue ketam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. can you think bout something else beside love? im not in the mood for that....sory....==''

      Delete
    2. eh, hmm. sorry weyh. aku sangke bende ape td,

      Delete
  2. be strong there. jangan nak lembik2. stay positive no matter what.

    ReplyDelete
    Replies
    1. im trying hard here darl...i don't know sampai bila aku boleh bertahan....jiwa makin rapuh tiap hari...

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "