Assalamualaikum wbt...

Aku tengah bosan sangat ni....nak study mood dah hilang...*padahal kerja banyak kene buat*.....so,aku pun melayan la lagu hindustan....haha...lepastu aku dah mula la berangan segala...hahaha...menghadap muka Shah Rukh Khan,Saif Ali Khan,Salman Khan....hahaha.....mula lah berangan nak laki muka macam tu t bila dah kawen...*amin*....hahaha....bukan selalu pun nak berangan macam ni kan....

Tapi memang minggu ni aku sangat22 buzy...sampaikan nak rest pun macam tak sempat....ke hulur ke hilir.....assigment bertimbun-timbun.....dengan aku kerja lagi..lepastu aku kena lak jadi ketua unit kebudayaan untuk Program Hari Terbuka kolej aku......nak cari budak kebudayaan lagi..nak latih diorang lagi.....tak cukup dengan tu meeting sini sana...group discussion....project meeting lagi...ni tambah pula latihan bertubi-tubi tarian untuk fesko and feskum.....haish....

nak tido awal pukul 10 memang dah tiada harapan lah kan...mana tak nya...balik kerja dah dekat doblas...stay up buat kerja dgn study lagi....memang sangat22 penat....tak cukup rehatnya lagi.....makan pun dah macam tak teratur dah.....huhu..sedih hokeh....hahaha.....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2