salam hari raya


 Assalamualaikum wbt....

"Dengan ini saya mengumumkan bahawa tarikh Hari Raya Aidil Fitri jatuh pada hari Khamis 8 Ogos 2013"

Woah!! Esok hari raya...esok hari raya!! ye...itu reaksi aku masa kecik2 dulu la...sekarang dah besar panjang dah tak macam tu dah....dah matang katanya.....sepupu22 semua tadi main mercun..meriah sungguh,....jiran22 kat rumah atok ni pun semua dok pakat maen mercun..nak mercun apa...semua ada....dari sekecik-kecik mercun pop22 tu..sampai ke meriam semua berbunyi kat kampung aku ni.....hahaha

Aku sendiri nak main bunga api pun dah segan dah.....kalau dulu..bunga api tu kira heaven gila la...ape lagi malam raya..memang seronok sangat...tapi sekarang tengok adik22 dengan sepupu22 main pun dah cukup seronok....

Tahun ni baju raya aku warna hitam...ahaha...macam dah tade warna lain.....cadangnya dengan ayah and mak aku nak warna biru atau hijau....tapi entah macam mana sangkut warna hitam...layan je lah...hahaha....dengan orang ramai..bersesak-sesak...memang panas lah kan.....

eh..aku tak boleh update panjang sangat ni...nak kene tolong mak aku masak..kang dia bising lak..ni pun aku curik22 cabut....hahaha...ape-ape pun..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN.....semoga aidilfitri anda meriah dengan kelur\arga tersayang....=D







Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2