membe gaduh gua!

Assalamualaikum....

hye sume...pe kabo? Sehat? *mcm ade org jawab je soklan aku ni*
hari ni terasa nak membebel sekejap...
dek kerana mulot aku ni dah lama tak membebel....sejak22 cuti sem ni...berehat katanya...
tibe22 hari ni aku nak membebel pasal kawan gaduh...*sengih22 sampai telinga*
korang ada kawan gaduh??
kalau tak ada macam satu penipuan besar yang teramat besar sampai tak terkata kebesarannya itu.....fuhhh...*kesat peluh*...

kawan gaduh tu satu keperluan untuk aku....sirius tak tipu...*sambil kerutkan dahi*...
dari sekolah sampai lah la ni...dah besar gabak cukop umo tak cukop tinggi cukop besar mengembang ke tepi ni....hah....aku mesti kena wajib ada sorang dua kawan buat gadoh tepuk tampar terajang sepak baling ceri....kalau tak macam tak sempurna hidop aku...and mostly kawan gadoh aku tu lain jantina dengan aku...hahaha...aku baik dengan budak22 pompuan je...kikiki...*angkat22 kening*

dulu kala la..menurut cerita mak aku yang mengatakan diceritakan dari mak kawan aku kepada mak aku...*pening pale aku nak memahamkan ayat ni*...masa aku taska dulu kala lah...aku ade sorang member ni..nama Khushairi...nama pendek Kucai...aku dulu gigit tangan dia..sebab bergadoh...hamek ganass tak aku? punya la berani an....tapi sekarang bila dah jumpa balik..segan bak hang bila cerita...malu doe.....hahaha...

kalau sekolah rendah......kawan gadoh aku pon masih lagi Kucai....and Shahril (mana ntah hilang mamat ni )....bila naek sekolah menengah....aku kawan gaduh aku dari form 1 sampai form 3 nama Jalil....dia bukan sekelas dengan aku...tapi kalau jumpa memang bertekak tak habes-habes....bekejar satu sekolah ....haha....form 4 aku baik sikit sebab pindah...tp still ade membe buat betekak...sampai sekarang kalau jumpa masih lagi ade je nak carik gaduh...(Kucai pun sama) nama beliau yang berhormat tu Azwan....bila form 5..aku pindah lagi.....(act pindah masa akhir22 form4)....gaduh dengan Pak cik Ruz...hah..tu yg ade gambo die kat tepi tu.....drama baling buah ceri tu selalunya dengan dia la...mana petik?? Petik kat rumah cik Itik-->azreen Illiana tu.....hahaha......kalau kat matrik salu gaduh ngan classmate aku...si Fauzan dengan Syafiee.....dah le mamat due org tu je dlm kelas aku...haha....

la ni..dah besar gabak dok dekat u....membe gadoh aku---> pak cik sewel nama Syafiq Shaharum a.k.a Caom..*berbangga la ko nama naek kat blog gua*...ahaha...asal jumpa gadoh..bertekak...berpukol-pukolan..bertumbuk-tumbokan....hahahaha..bertwiter pon gdoh...tp kalau tak gaduh tak sah....aku kena gaduh jugak....hahaha

tapi papehal pon..aku syg kawan22 aku...sekian....hahaha....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2