Tanjung Piai

Assalamualaikum...

Ishqh..ishqh....sob3x....akhirnya...Ramadhan memunculkan diri....Alhamdulillah....Allah berikan aku umur yang panjang lagi untuk aku dan keluarga menyambut Ramadhan pada tahun ini.....senyum lebar22x...harap sangat22 dapat pose penuh tahun ni.....bila kira22 macam dapat penuh je...*senyum lebar lagi..mata berkelip-kelip...ada can dapat duit raya ni* ehehe.....Puasa pertama sambut di kampung Air Tawar 5 Kota Tinggi.....akan bersahur disana dan juga berbuka disana.....wuhhuu!!!

before that,nak cerita ,ahad lepas aku ke Tanjung Piai....ikot mak aku pergi rombongan pengawas sekolah Agama Sungai Sibol....*act kena paksa* okeh la...aku ikot dengan harapan sempoi22 kan......tegok budak22 sekolah yang mostly sekolah rendah....aku ingat perangai okeh..plus diorang pengawas...namun sangkaan aku meleset....perangai...haish!! patutlah mak aku tension je.....budak22nya kurang hajar betul....aku ni rasa nak sepak22 je....jenis tak dengar kata....kalau sekolah menengah tu aku faham la..budak nak membesar..ni sekoah rendah lagi dah demand....yang darjah enam pulak *mostly girl* tergedik-gedik dengan senior yang darjah khas....berbulu mata aku....dah la aku satu bas dengan diorang.....mak aku dok terjerit-jerit suruh duduk elok22 dalam bas...macam orang jakun tak pernah naik bas...kesian aku tengok...berdiri sana..berdiri sini sedangkan bas tengah berjalan......=.=" sekali aku sound baru nak diam..tu pun ada lagi yang soksek22 kat belakang....*tak sangka lak aku berani sound attitude diorang..ahakssss..bangga sekejap*

okeh! abaikan perangai diorang...yang penting aku dapat enjoy...kami ke muzium nanas,then muzium Bugis....lepastu pergi kilang buat keropok lekor....pastu baru p hutan simpan tanjung Piai tu........jum usha gambar nak???




 










Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2