RMWD-IPT

Assalamualaikum....

hai22xx!!! Lama pulak tak jenguk..berhabuk dah bolg ni....alahai....kesian...puhh333...tiup22 sikit...*ayat cliche*....hahaha....seminggu yang lepas aku tiada di rumah...kemana?? aku kembali ke utm untuk 3 hari,kemudian 3 hari seterusnya berkampung du KAMPUNG LUKUT,KOTA TINGGI...untuk program Rakan Muda Wawasan Desa-IPT yang berlansung selama 3hari2malam......program anak angkat di bawah Jabatan Belia Dan Sukan dengan kerjasama SRM-UTM dan penduduk kampung....

Seronok?? Of Course la.....aku dapat satu rumah dengan my doengsaeng Aien....hehe....well,kami menetap di rumah mak angkat kami Pn. Rosmawati yang kami panggil mak dan suaminya En. Roslan yang kami panggil abah......mereka ada 3 anak,dua lelaki dan seorang perempuan....yang sulong umurnya 20 tahun bernama Arif,then Aizat...baru tingkatan 3.....and last but not least si pemalu Arifah ...darjah 4......mak sangat22 sporting habis dengan kitorang...and yang penting mak masak sedap!! Ahaa...

okeh...tamo cakap banyak....jom layan satu dua empat gambar yang nak aku kongsikan...
bahagia betul aien and aini dapt makan rambutan

All of the crew!! 

*abaikan si Eqbal tu....ni ialah Pn Rosmawati ,erangkap mak angkat aku and Aien...
Okeh...ni dengan budak22....yang gurl tu nama Nafeesa...then yg tgh tu adik die...can't remember his name....yg hujung tu Nizam



okeh...sangat seronok even sekejap je kat sana....nak lai usha gambar jenguk22 lah facebook aku...album RMWD....banyak lagi gambar boleh diterokai sepanjang aku kat sana....ngee...wassalam!

Comments

  1. akhirnya kapel jugak korang ye yang kat bawah tu ;)

    ReplyDelete
  2. kapel???? sape??? dengan syafiq?? tade maknanya...tak kapel pon dengan dia la.....alahai

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2