Jentera Kuning Milik Aku

Assalamualaikum...

Ehem..ehem...testing keyboard..testing..tekan-tekan..ketuk-ketuk.......*mula mematah-matahkan jari* dah lama ni nak buat macam ni.....oleh hal kerana ada insan yang bertanya tentang jentera kuning milik aku kat pesbuk...aku mengirakan nya sebagai request la..jadikan entry...panjang sikit cerita nanti...ahakssss.....bukan senang ni nak menceritakan tentang jentera kuning milik aku tu....haha...ku keep it secret sebenarnya....hahaha...*poyo*...oh..btw,selamat datang ke blog yang tak berapa nak cantik ni kepada sesiapa yang baru melawat...=D

Al-kisah...aku beli jentera kuning masa sem satu dulu....bersama kawan22 aku la....mula-mula beli tu memang la exited gila....nak kata hari-hari dok menunggang tu tadelah sampai hari-hari...tapi memang asyik menunggang je la.....benda baru la kata kan .....pegi arked cengal yang dekat tu pun nak menunggang....konon-konon mcm stylo la kan...*konon je lah* dah agak lama...dalam 3per4 bulan setelah dibeli...kesuraman dan kemalasan serta kebosanan mula melanda.....maka kasihan jentera kuning dan jentera22 lain seangkatan belian dengannya terbiar saja di sudut blok....bukan tidak dihiraukan oleh aku dan rakan-rakan...cuma malas nak bawak jee kata kami....

Namun,jentera kami seringkali mendapat perhatian insan22 lain...yang asyik dok nak meminjam je....ada masa aku tak tahu pun ada org pinjam..sebab biasanya org dok mintak kebenaran kat member yang biliknya paling dekat dengan tempat kami letak jentera22 kami tu....tahu22 je nampak kat cafe...punya la aku usha masa masak beger ritu..

"esh..aku mcm kenal je benda kuning ni" luahku di dalam hati...datang dekat sikit..nampak loceng kaler kuning...eh????!!!! Beskal aku ni.....mcm mane boleh kat sini? Sape lak yang bawak???
aku dok je situ nak usha sape yang bertanggungjawab membawa jentera aku tanpa pengetahuan aku....lalu adalah seorang gadis ni...eh,aku tak kenal!! Tiba22 henpon tak canggih aku bunyik...

"Hello,Ayu..awatif ni..tadi ada sorang kakak tu nk pinjam beskal...dia dah amik dah beskal nya...tape kan??"
"Err..tape"

*dlam hati gua membara sikit gak sebonarnya*

so..kini ketika cuti..aku meletakkan beskal aku tu di dalam stor bersama beskal22 lain dengan harga sewaan penyimpanan seploh hingget satu beskal...*cekik darah betul..mahal sungguh* dengan itu tamat la cerita beskal aku...harap puas hati dengan info maklumat terkini beskal kuning aku ye En.Syuk....hahahahahaha......sekian dari aku..roger and out!! Wassalam~




yang kaler kuning tu aku punya lah tu...hensem kan kaler dye...dye pon hensem...haahhaha


Comments

  1. rupenya, dulu sebelum beli dah nasihat kan.
    last2 masuk stor juga akhirnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat lagu mana lagi...ahaha....dah jadi dah....

      Delete
    2. tahniah la kerana berjaya membazirkan duit.
      takpe, benda dah lps pun. lgpun ada perniagaan dah kat utm sane. jual beger. :D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2