tahniah Kelantan...JDT ohsem!! =D

Assalamualaikum...



Maka pada jam 11 malam tadi berakhirlah perlawanan antara Johor Darul Takzim (JDT) menentang The Red Warrior.......dan kemenangan berpihak kepada pasukan Kijang dari Kelantan dengan keputusan Kelantan 1-0 Johor......a great fight for me....bersemangat betul tengok bola...dan aku sememangnya penyokong JDT tegar...ahaha...

Aku tak berapa faham sangat dengan bola sepak sebab aku tak fanatik...nak komen pun nanti salah komen kena marah dengan peminat bola sepak terutama kawan22 yang lain jantina dari aku...*coz mesti la lelaki lagi faham kan*......JDT main dengan cemerlang...cuma macam pelik sebab Safee Sali dikeluarkan pada minit ke 17...ahaha.....paling kelakar bila tengok Nunez asyik hempap Apek je....kesian Khairul Fahmi Che Mat....2 kali kot tengok dye kene hempap......Mat Yo and Awe pun ohsem main kali ni......thumbs up!!

Pada aku kereta Audi yang ditawarkan TMJ untuk pemain Johor sangat patut sangat diberikan pada penjaga goal Johor..Al Hafiz...coz dye sangat ohsem...tepukan gemuruh juga patut diberikan penyokong2 JDT....they show strong support towards JDT...nyanyi dari awal game sampai the last minutes.....u guys rock!! *lep22 penyokong jdt*

papepun tahniah kepada pasukan Kelantan cos dapat mempertahankan kejuaraan mereka....hope tade rasa riak segala..kita tetap satu Malaysia even lain22 negeri kan??? hehehe....For JDT, ohsem!! Dapat masuk Final tu dah sangat22 membanggakan...ni baru pertama kali..lepas ni masih ada lagi.....taring tak dapat keluar malam ni...mungkin lain kali taring akan muncul kembali....kan??? apapun..LUASKAN KUASAMU JOHOR!! ME LOVE JDT!! 







JDT TETAP DI HATI...


Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2