patut ke tak??

Assalamualaikum....

Berura-ura nak wat cover video macam aku buat masa kat matrik dulu....then post kat account you tube aku....tapi perlukah??? *padahal post dua video je kot* tu adalah kerja time memang dah bosan sangat22.....tak kesah pun sebenarnya ada orang tengok ke tak..asalkan aku puas hati....tapi....ahaha...sekali lagi persoalan dikemukakan...perlu ke????? aku nyanyi2 kosong je....bukannya sambil men gitar macam yang Najwa Latif or Ainan Tasneem buat tu......maklumlah aku ni tak pandai main gitar lagi...merangkak-rangkak lagi tangan aku ni....hahaha....kesian gitar aku tu.....tape....kita belajar memang slow22 je kan..mana ada terus pandai...*melainkan kalau genius*

seperti yang berlaku di blog sekarang....aku berblog bukan semata-mata untuk mengumpul follower.....aku berblog sebab aku nak berkongsi cerita.....that's the point now....so,kalau ada pembaca tu Alhamdulillah...kalau tade pun Alhamdulillah....=D *positif*

dari sekolah memang aku suka sangat menulis...*rasanya dah banyak kali mention* tapi tu la..makin lama skill tu makin hilang....kesian pulak kat cikgu22 yang dok mengajar aku....maafkan saya cikgu...selamat hari guru....haha...kembali kepada persoalan...adakah patut aku buat cover balik semula??? hurmmm.....

k,bye =D

Comments

  1. huyoo..ayu nk buat cover..come on!hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..Inche Amir datang melawat sini...terharu....haha...tak tahu nak buat lagi ke tak la Amir

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2