Followers

Proud To be One

Proud To be One

Thursday, June 27, 2013

Assalamualaikum.....

T__________T

kenapa ni??
apa nak jadi??
tadi pergi mengada-ngada tengok senarai tampal.......hamek kau...semua result dah kuar....semua dah bergred dah...meaning dah siap tanda......tinggal nak tunggu pointer je...*malas nak kira pointer sendiri* kalau nak dibandingkan dengan result sem lepas memang jauh beza la kan......ni lah padahnya main-main je dalam kelas sepanjang sem dua.....menyesal pergi mengendap senarai tampal tuh......uuwwwwaaaa!!

redha?? mestilah.....dah salah aku sendiri....nak buat lagu mana.....memang sedih bila tengok...tapi...hasil usaha takat tu je...asalkan tada fail dah cukup baik....Alhamdulillah...syukur pada Allah.....sem depan maknanya kene pulun habeslah...dah tade makne nak main22...*cakap je nanti main22 jugak* huhu.....niat tu kene betul ye Dayu........sekejap je dah habes setahun...dah nak masuk tahun kedua dekat UTM.....tup22 je kan....hehe....tup22 jugak tetiba dah 21 tahun...tua dah aku rupanya.....haha.....
k bye~

2 comments:

  1. Replies
    1. doakan akaq awak ni teah oii....bila mau jumpa?? harap je satu U...huh...

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "