Assalamualaikum..........

Lokasi terkini.....of course dirumah lah kan.......tarikh hari ni 24 JUN 2013.....dimana dah genap umur aku 21 tahun 2 hari.......dah  terasa tua dah aku.......22 Jun yang lepas aku menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 21 tahun.....terima kasih kepada semua kawan22 yang wish aku di pesbuk mahupun twitter juge Kakao.......juga yang buat spesel entry untuk aku.....Mr. Syuk...arigato gazaimasu.....kepada nae doengsaeng-----> Fahmi Achik,Mizi and Ain....thanks untuk hadiah korang yang kiut miut....tak lupa gak pada Erin yang comel...thanks jugak untuk hadiah yang Erin bg.......I terharu you alllssss......hahahaha......

Macam biasa lah...perangai aku.....bila kat kelas ke hape....sibuk nak balik rumah....bila dah dekat rumah mula la membebel boring....sibuk nak balik kelas pulak....beselah....manusiakan..tak pernah puas dengan apa yang ada.......hahaha......cliche sangat ayat aku kan???? Well, dah lama sangat tak menulis jadi aku macam dah tak tahu nak tulis apa sebenarnya......perlukah aku kembali menjadi stalker?? membaca di kaki lima blogger??? menanti satu demi satu entry baru yang menarik perhatian aku???? *setakat ni semua entry baru dok cerita pasal jerebu*.......huuhuhuhu

atau mungkinkah aku perlu menghapdate entry dengan kadar selalu seperti waktu22 kegemilanganku dulu???? *ceh..gemilang sangat*........abaikan segalanya.....hahaha....entah apa-apa je lah yang aku bebelkan..........malam semua.....Assalamualaikum~

Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2