Assalamualaikum wbt...

Salam Jumaat untuk semua.....lokasi kini di Razak Network.......classmate buat xtra class untuk subjek programming technique........alhamdulillah.....dah kurang sikit rasa risau ntuk subjek ni.....cume kene banyak buat latihan je sikit.......

Hati ni rasa tak tenteram......entah kenapa tiba-tiba rasa lain......macam rasa risau pun ada....risau pandangan orang dah berubah terhadap diri ni......I want them to accept me.....but suddenly why did i felt something goes wrong somewhere eak??

Nak berborak pun jadi macam segan......macam takut........but,entahla...aku tak nak jadi hipokrit lagi....aku penat nak jadi hipokrit.......terseksa! aku sangat22 rasa tak tenteram sebenarnya......aku nak berbual tapi aku speechless......aku macam dapat rasa semuanya palsu belaka.....It's a fake!! 


Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2