Followers

Proud To be One

Proud To be One

Friday, May 31, 2013






 Assalamualaikum wbt...

Salam Jumaat untuk semua.....lokasi kini di Razak Network.......classmate buat xtra class untuk subjek programming technique........alhamdulillah.....dah kurang sikit rasa risau ntuk subjek ni.....cume kene banyak buat latihan je sikit.......

Hati ni rasa tak tenteram......entah kenapa tiba-tiba rasa lain......macam rasa risau pun ada....risau pandangan orang dah berubah terhadap diri ni......I want them to accept me.....but suddenly why did i felt something goes wrong somewhere eak??

Nak berborak pun jadi macam segan......macam takut........but,entahla...aku tak nak jadi hipokrit lagi....aku penat nak jadi hipokrit.......terseksa! aku sangat22 rasa tak tenteram sebenarnya......aku nak berbual tapi aku speechless......aku macam dapat rasa semuanya palsu belaka.....It's a fake!! 


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "