Followers

Proud To be One

Proud To be One

Monday, May 20, 2013

Jalan22 with my dear bro!

Assalamualaikum...

Salam pagi dan salam Isnin untuk semua.....apa khabar hari ni?? sihat?? kalau sihat alhamdulillah....jagalah kesihatan korang baik22.......aku? nak kata tak sihat,aku sihat walafiat je.....cuma tak cukup tidur........kepayahan menyiapkan segala projek22........=.="

semalam 19 Mei 2013.....hari yang menyeronokkan bg aku.....knp???
coz...i meet my dear bro lah! Erol Efek......he's my bro in PLKN dulu......dia je yang masih aku contact sampai lah la ni.......seronok sangat22 semalam....

Erol baru je habes dip...so kiranya sekarang dye tgh kerja as a technition kat sebuah kilang di senai rasanya kalau tak silap aku.......*kalau salah mintak sori ea erol..aku tak ingat* hahaha....so,sementara dye kerja dekat22 dengan tempat aku belajar,so dye jumpa lah aku.....hahaha.....seronok sangat22 dapat jumpa dia.....it's have been about 4 year since we leave PLKN.....so,mmg aku exited sangat22.....

mana kitorang g?? tak pergi jauh pun...sebab aku ni buta jalan....yang aku pandai naik keta,tutup mata,tak pun dok diam22...asal sampai destinasi dah...jalan bukan aku tengok pun.....hahaha......kami g Skudai Parade je kot.....hajat asal nak men bowling...tapi ramai sangat...so,kitorang pergi karaoke je.....hehehehe.....*lepas gian nak nyanyi....weeee* before karaoke tu kami g makan kfc dulu sebab perut aku ni mengada-ngada sangat nak makan.......gedik sungguh......jadi Erol yg belanja makan...ahaha....banyak gak benda kitorang bualkan......pasal kakak ipar semua....bila dye declare..semua la cerita yang aku terlepas...hahaha...kelakar pulak....

dah la masa nak pergi Skudai Parade tu, tak tahu jalan masuk,...melekek dalam kereta.....jadi aku call Caom,tanya jalan.....hahaha......
But so far,aku puas hati jalan22 dgn die....thanks dear bro... I really do appreciate it! =D

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "