Followers

Proud To be One

Proud To be One

Tuesday, May 7, 2013

Assalamualaikum....

Arghhh! Hujan lebat lak......bawak lapy.....mcm mana nak balik dalam keadaan cenggini??? dilema belaka.....kalau tak balik..nanti tade bas......kalau balik....probability basah kuyup sangat lah tinggi plus boleh mengakibatkan fatal terhadap Encik Lappy tercinta ku ini.........

Tapi tak rugi gak bawak lapy hari ni...dapat download Running Man episod 144.....haha....exited ni nak tengok..tak sabar rasanya nak menatap wajah Gary....ahaiiii~ Garism katakan......dari beberapa minggu yang lepas angau nak main UNO je keje.......pantang ada waktu terluang,keluar lah kad UNO dari beg.....hahaha.....padahal menatang tu lama dah.......apa kena ntah nak main waktu2 gini dengan berlambak projek dan assigment.....alahai......=.="

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "