Assalamualaikum....

Arghhh! Hujan lebat lak......bawak lapy.....mcm mana nak balik dalam keadaan cenggini??? dilema belaka.....kalau tak balik..nanti tade bas......kalau balik....probability basah kuyup sangat lah tinggi plus boleh mengakibatkan fatal terhadap Encik Lappy tercinta ku ini.........

Tapi tak rugi gak bawak lapy hari ni...dapat download Running Man episod 144.....haha....exited ni nak tengok..tak sabar rasanya nak menatap wajah Gary....ahaiiii~ Garism katakan......dari beberapa minggu yang lepas angau nak main UNO je keje.......pantang ada waktu terluang,keluar lah kad UNO dari beg.....hahaha.....padahal menatang tu lama dah.......apa kena ntah nak main waktu2 gini dengan berlambak projek dan assigment.....alahai......=.="

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2