Posts

Showing posts from May, 2013
Image
Assalamualaikum wbt...

Salam Jumaat untuk semua.....lokasi kini di Razak Network.......classmate buat xtra class untuk subjek programming technique........alhamdulillah.....dah kurang sikit rasa risau ntuk subjek ni.....cume kene banyak buat latihan je sikit.......

Hati ni rasa tak tenteram......entah kenapa tiba-tiba rasa lain......macam rasa risau pun ada....risau pandangan orang dah berubah terhadap diri ni......I want them to accept me.....but suddenly why did i felt something goes wrong somewhere eak??

Nak berborak pun jadi macam segan......macam takut........but,entahla...aku tak nak jadi hipokrit lagi....aku penat nak jadi hipokrit.......terseksa! aku sangat22 rasa tak tenteram sebenarnya......aku nak berbual tapi aku speechless......aku macam dapat rasa semuanya palsu belaka.....It's a fake!! 


Jalan22 with my dear bro!

Image
Assalamualaikum...

Salam pagi dan salam Isnin untuk semua.....apa khabar hari ni?? sihat?? kalau sihat alhamdulillah....jagalah kesihatan korang baik22.......aku? nak kata tak sihat,aku sihat walafiat je.....cuma tak cukup tidur........kepayahan menyiapkan segala projek22........=.="

semalam 19 Mei 2013.....hari yang menyeronokkan bg aku.....knp???
coz...i meet my dear bro lah! Erol Efek......he's my bro in PLKN dulu......dia je yang masih aku contact sampai lah la ni.......seronok sangat22 semalam....

Erol baru je habes dip...so kiranya sekarang dye tgh kerja as a technition kat sebuah kilang di senai rasanya kalau tak silap aku.......*kalau salah mintak sori ea erol..aku tak ingat* hahaha....so,sementara dye kerja dekat22 dengan tempat aku belajar,so dye jumpa lah aku.....hahaha.....seronok sangat22 dapat jumpa dia.....it's have been about 4 year since we leave PLKN.....so,mmg aku exited sangat22.....

mana kitorang g?? tak pergi jauh pun...sebab aku ni buta jalan....yan…
Image
Assalamualaikum...

Aku tak tahu apa yang kau tak puas hat dengan aku....aku tak tahu apa salah aku dekat kau sampai setiap kali aku p dekat kau....dekat dengan orang22 yang tengah berborak dengan kau...ataupun sesapa je lah yang tengah dekat dengan kau...mest kau nak buat muka eak?? apsal eak???

mula22 memang lah aku tak amik kesah...tapi sekunk aku tetiba nak amik kesah pulak sebab aku tak puas hati......huh!!

Image
Assalamualaikum.....

ARGH!!!! I have a crush on someone!!! *tutup muka...*tutup muka...*malu...malu*

Acane ni??? punye lah tutup hati ni...tetiba leh tersuka lak......haish....=.="

Tak tentu arah dah............uwwwaaaa!!!!
ASSALAMUALAIKUM WBT.....

ehem...ehem.....cobaan keyboard satu dua tiga,a,b,c..........alhamdulillah keyboard kat pc makmal ni masih berfungsi dengan elok-seelok-eloknya......hahaha...berelok-elok lah kita ye........wuyyooo!!! FESKO datang lagi!!! maka duet pun keluar lagi la......haha.......skunk ni UTM tengah ada Pesta Konve ke-50......jadi dgn itu kaki aku yang tetibe je terlebih rajin ni,menapak lah dari fakulti ke tapak jualan fesko nun jauh di dataran kawat nun di kawasan KTC yang tak berapa nak dekat dengan fakulti aku....dan lagi la tak berapa nak dekat dengan kolej aku sendiri.......*penat menapak tu...dlm hujan yang renyai22 lagi...sweet33xx je aku jalan....sambil nyanyi22 lagu lenggang kankong......alahai.....

rancangan asal nak p be-2 je dengan si bawang merah---> Fahmi Arieef.....tup22....berubah mendadak menjadi 3 kali ganda........jadi pergilah bersama si galah--->Syafiq, si penguin--->Syifa,si biru--->Nadz ngan owner blog mizukihikari---->Kema.......baru…
Image
Assalamualaikum.....

test..test......
eheemm......ehem....melegakan tekak sebentar...agak kering tekak aku pagi ni......wonder why?? hurm...
actually, I'm a bit upset.....why?? no clue........but,something is totally messing up my mind.......I don't know how do deal with it......
I do know that in any relationship,we must put our trust so that the relationship goes well without any problem......but,something goes wrong somewhere in the middle.....I often feel that I am lonely nowadays.....we are close but yet we are far......cop22! ni bukan relationship cam yang kapel22 tu ea...jgn salah anggap lak.....ni tengah membebel pasal persahabatan ni tau...hahah....okeh...back to english mode.....*ngada-ngada*

Im not being a good friend i guess......or I am not fit to be their friend???? or am I really not a good friend myself?? hurrmmm..... Im not expecting that everyone will accept the real me....sometimes,I hate myself coz I have to pretend......I really do hate it....I hate the ti…
Image
Assalamualaikum....

Arghhh! Hujan lebat lak......bawak lapy.....mcm mana nak balik dalam keadaan cenggini??? dilema belaka.....kalau tak balik..nanti tade bas......kalau balik....probability basah kuyup sangat lah tinggi plus boleh mengakibatkan fatal terhadap Encik Lappy tercinta ku ini.........

Tapi tak rugi gak bawak lapy hari ni...dapat download Running Man episod 144.....haha....exited ni nak tengok..tak sabar rasanya nak menatap wajah Gary....ahaiiii~ Garism katakan......dari beberapa minggu yang lepas angau nak main UNO je keje.......pantang ada waktu terluang,keluar lah kad UNO dari beg.....hahaha.....padahal menatang tu lama dah.......apa kena ntah nak main waktu2 gini dengan berlambak projek dan assigment.....alahai......=.="