tari menari


Assalamualaikum.....

Haha....tade kerja post maghrib22.......nampak tak betapa jahatnya aku macam tak ada masa lain nak post entry.......tapi jujur memang tak ada masa sangat22 sekarang ni.......siang aku dah busy gila dengan study...ke sini sana segala......sekarang lak masa malam aku dah seminggu ni dihabiskan dengan latihan tarian untuk pertandingan tarian  kat universiti tercinta aku ni......pertandingan antara kolej anjuran MPM sempena ArTFest 2013.......ye ke?? ye la kot tu nama nya....ahahaha....

Sumpah...aku rindu gila nak menari......cuma tak berkesempatan and MALAS banyak je......lagipun aku dah lama tak menari segala dan badan dah keras.......sumpah,serius keras gila aku menari.....ahaha.....dah lah melenggan inang yang patutnya lembut tu tukar jadi lenggang ke PASAR....hahahaha.......siot je Caol dengan Fahmi tu.....hahaha...tapi bila tengok balik pun memang dah macam  lenggang g pasar pun...ah....asalkan Comel....lagi comel dari Kak Ton kat tv tu......ahahha.....

Ntah macam mana ntah aku boleh setuju nak join pertandingan ni...si Fahmi Arieef la ni punya pasal......tape la...sekali sekala.....jeles gak bila kat rumah,adik pempuan aku tu asyik kuar g menari je...show sana sini.....macam aku masa sekolah dulu22.......hahaha.....ni dapat lepas gian pun jadik.....ahaha....oh,pertandingannya ESOK...pukul 2.00 petang...kat Tasik Utama UTM.......jum datang support aku.....hahahah!!!

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2