maaf dari aku

Assalamualaikum....

Selamat petang semua.......testing taip22 dengan perut sakit...ahaha....motif sangat nak bagitahu yg tengah sakit perut kan.....huhu....

hati orang kita tak pernah tahu kan?? kadang benda yang kita rasa betul sebenarnya salah di mata orang lain........macam biasalah,kita tak boleh nak puaskan hati semua orang kan......apa yang kita rasa kita selesa,tapi pada orang lain benda tu buat diorang menyampah....dan begitu juga sebaliknya......nak tunding jari menyalahkan orang..tapi kena ingat,satu jari kita tunding orang,ade lagi 4 jari yang menunding kembali pada kita.......mak selalu pesan, "Yu,biar orang buat kita,jangan kita buat orang.......jangan benci orang sebab 1 kita benci,10 orang benci kita balik semula...."

kenapa aku membebel sedemikian rupa??? haha......kadang2 aku terasa poyo...sebab aku tunjuk mcm aku baik...padahal aku tahu aku tak sebaik yang aku tunjukkan tu.....eh22....tapi perangai aku memang dari azali macam tu.......mak aku cakap lagi.."biar jadi orang jahat yang kita nampak... bukan jadi jahat yang tak nampak".....erkk?? aku terasa masa mak aku cakap macam tu........korang faham tak maksud tersirat disebalik kata-kata mak aku tu?? tak nampak tape la...........tapi,sejujurnya aku cuba untuk berubah ke arah yang lebih baik.........cume,tu je la... tak terubah-ubah.......sama je.....hati dah gelap agaknya......takpun niat tu tak kuat.....

maaf la pada kawan22 yang terasa dengan perangai aku...maaf juga pada kawan-kawan atau sesapa yang tak berkenan dengan perangai aku......aku ni insan biasa yang penuh dengan kesilapan.....maaf juga andai kata-kata aku mengguriskan perasaan korang....aku ni men cakap je kadang22 tak fikir pun perasaan orang lain...................ada juga masa22 yang aku selfish.....sori lah bila aku dah buat perangai selfish aku tu..... maaf sangat222.....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2

XPDCDaksies (PART 5)