Followers

Proud To be One

Proud To be One

Monday, April 1, 2013

Assalamualaikum...

Lokasi kini berada dalam makmal1 kelas programming tecnique......tadi lec sound direct punya....

" awak kene buat latihan ni...saya tahu selama ni ade yang tak buat...sebab tu jawapan dalam exam lain dari apa yang soalan mintak"

zappp!!! menusuk jiwa dan kalbu.....sape lagi orang yang tak buat latihan dalam kelas kalau bukan aku.....muahahahaha.....kemalasan memang sangat2 menganggu aku sem 2 ni....nak pegang buku pun aku sangat22 malas.....aku cuma nak tidur je......

tidur adalah hobi aku dulu kini dan selamanya....tiada apa yang boleh mengubahnya.....
tapi...kalaulah aku boleh baca buku22 programming,network dan segala yang sewaktu dengannya tu seperti aku dok membaca novel...kan bagus~

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "