Virus

Assalamualaikum!!!!!

Ehem!! Test!! Testing...Testing!!! Cobaan...cobaan menaip......ketuk-ketuk keyboard.......okeh...nampaknya semua okey......dah boleh menulis dah sekarang ni.......fuhhhh!!!

Tengah berlawan dengan virus sekarang ni....macam2 virus datang bertubi-tubi...

1.virus selsema yang dah dua minggu tak kebah-kebah ni......asyik dok bersin je aku.....tisu jangan cakap la...kat mana-mana sentiasa di beg...in case tetiba paip bocor kan....ada protection......hahahahaha

2.virus novel!!! Arghh!!! keje nak baca novel je........pantang!! sekarang ni bertubi-tubi novel datang keluar masuk bilik.....

3.Virus TROJAN HORSE!! yang menjangkiti lappy ku!! serta thumbnail dan external hd ku......sangat sedih!! semua file hidden.....rasa macam.......errr....!!!!! sakit jiwa dan raga!!!! lepas tu dah lah dye jadikan segala application yang aku copy dari kawan22 semua seems real padahal tak real....aku memang rasa nak format balik je.....=.="

4.Virus malas......yang senantiasa bernaung dalam hati nurani setiap manusia.........assigment and project dah melambak-lambak.........due date pun tinggal seminggu je utk web programming assigment...tapi aku masih tade idea.....=.="

5.Virus Jeles....ahaha....okeh yang ni sebab aku jeles tengok kawan22 aku yang dah siap buat assigment!!! wahahahahaha........yang dah start and yang ada idea!!!!!



Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2