Assalamualaikum...

Dalam persahabatan tak semua indah kan??
Ada masa aku rasa dekat dengan diorang...tapi kadang-kadang rasa makin jauh.........
Macam aku berada di tengah-tengah.....di tempat yang tak diperlukan oleh sesiapa...
Entah kenapa aku dapat rasa yang senyuman yang diberi tidak lah seikhlas mana......bagaikan senyuman terpaksa.....
rasa tercucuk jugak hati ni sebenarnya tapi aku cuba untuk abaikan....
aku bukan nya sekuat yang disangka....
juga bukan sebaik yang disangka juga.....
Terkadang aku benci pada diri sendiri...kenapa?? sebab terkadang aku terpaksa menipu diri sendiri....
aku hipokrit...*hipokrit satu perkataan dan perbuatan yang aku sendiri sangat benci*.....
Aku tak dapat nak jadi diri aku......aku yang bebas......bebas melakukan apa saje yang aku suka......terasa tersekat oleh sesuatu...sesuatu yang aku rasa mengongkong aku.....
Pandangan mereka semakin hari kian sinis aku rasakan.......aku  tak nak diorang fikir yang bukan-bukan tentang aku...tapi percayalah....aku selesa di situ.....sebab aku dapat menjadi aku....
"BAIK" itu tak sesuai dengan aku...."Sopan" tu lagi lah jauh......
aku yang sebenar bukanlah aku yang sekarang......dan aku mulatak selesa......aku tak nak jadi hipokrit lagi......tolong lah faham aku.....

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2