Followers

Proud To be One

Proud To be One

Monday, February 25, 2013

bebel jap




Assalamualaikum...

Lama gak tak update eak...sejak cuti..last update ritu pasal lego kan...ngeee~~ actually buzy sikit sebab aku jadi crew untuk progra UTM berselawat......ramai gak ulama and artis yang dijemput..sekadar menyebut seorang dua...ada kumpulan al-maulid...Ustaz Don....Imam Muda Asyraf.....Hafiz Hamidun....and tak ketinggalan Habib Ali.....Brother Shah Kirit...and ramai lagi.......ramai gak orang22 yang datang......seronok sangat bila ada majlis22 ilmu......apa lagi majlis tu sempena meraikan maulidur Rasul.....alhamdulillah....sekurang-kurangnya bertambah pengetahuan lagi tentang junjungan besar Nabi Muhammad SAW.....=D kalau nak tengok gambar g lag tengok kat muka buku aku....aku malas nak upload kat blog....hahaha

speaking bout muka buku.....ada sorang kawan ni......aku dah lama tak nampak dia kat muka buku........aku mula22 dok cari gak balik profile dia....tapi tak jumpa......aku pun fikir...mungkin dia busy...and dia deactivated fb dye......okey fine tape.....aku nak mesej tanya....tapi aku agak segan...sebab dah lama gila kot aku tak mesej dia.....sejak aku study week kot......ahahaha.......ingat aku ni muka tembok ke....*walau pun nmpak je cam gila sikit...tapi sesungguhnya aku pemalu orang nya.....cewaaaahhhhh~~~~  okeh.....sambungan kepada cerita yang sedang aku ceritakan.......maka terjadi lah satu cerita dimana pada suatu hari bertarikh hari ni......aku dok cari nama member aku sebab nak tag die dalam gambar..........nama kawan aku tu adalah iras22 nama member aku yang menghilang kan diri ni.....tup222....nak dijadikan cerita sedap sikit...nama dia muncul kat tag tu.....aku pun klik lah kan.......eh......kat profile dia ada button add friend tuh....aku rasa aku tak unfriend dye....ke dye yg unfriend aku??? sebab bila aku usha status22 dye...ade status22 lama dia yg aku dah pernah baca b4 dye hilang.....okeh...aku assume dye TERUNFRIEND aku lah kalau gitu....

pade awak....kalau awak baca post sye ni....kalau sye ni buat salah silap kat awk saya mintak maaf la ye....saya ni bukan nya baik sangat pun sebagai kawan.....plus sori tak contact.....saya segan plus saya kalau boleh tamo bg harapan kat sesape....*sebab terperasan tntg target yg awak salu cakap tu merujuk kpd....errr...saye kot.....malu2222 =.="..*haha...perasan jap.....but....honestly dari say a awak sorang kawan yg baik... =D k...bye....wassalam

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "