Salam Tahun Baru

Assalamualaikum...

Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 kepada semua!!!!
Alhamdulillah......kita masih diberi kesempatan oleh Yang Esa untuk terus dapat menghirup udara segar di bumi-Nya...........

Hari peperiksaan makin dekat......debaran makin terasa........stress mula terjana dalam badan aku.......oleh hal yang demikian mula lah aku pening kepala, sakit badan, dan tak selesa.......seperti yang selalu berlaku time aku nak exam.......hope sangat aku tak demam macam dulu22...................tanda22 dah ada......makan pun tak berapa nak lalu.........

Azam baru?? InsyaAllah...mengurangkan tidur dan mengurangkan makan...........terutama tidur.......sebab aku banyak sangat tidur...........menambahkan iman.........dan fokus kepada-Nya......InsyaAllah.......Amin.

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2