Assalamulaikum......

Tarikh hari ni 15 Januari 2013.....alhamdulillah......last paper aku 14 Januari 2013...iaitu paper digital logic.....macam mana?? jangan tanya......hahaha....biarlah rahsia.......

nak kata lega lepas exam.....lansung tade perasaan tu........tambah rasa berat hati plus risau adalah........cuma kepala agak ringan sikit and aku dapat kembali pada rutin tidur aku je...tu yang utama....hahaha.....

cuti sem ni adelah dekat sebulan juga......tak tahu la aku nak buat apa sepanjang cuti nanti......paling22 macam biasa menggemukkan badan di rumah......hahaha....tu memang kerja azali lah kalau cuti kan.....dok ngadap lappy hari22 sampai muntah......hahaha.....perkara yang tak dapat nak dielakkan lah kan......

rasanya kepulangan aku kali ni bertemankan banyak anime22 yang aku amik dari kawan22.....juga episod22 running man yang banyak aku belom explore sampai habes...sampai lah ke episod latest.....*yg penting aku nak tgok episod yang ada YONG HWA......hahaha......mengenali Jae Suk,Ji Hyo,Gwangsoo,Suk Jin,KJK,Haha and Gary salu buat aku terbahak-bahak...ape lagi aku tengok sambil makan.....hahaha....memang seronok lah terhambur makanan aku.....hahaha....entah pape je......aku agak lambat sebenarnya mengenali Running Man...hanya ketika di matrik baru aku mengenali wajah22 mereka.....alahai..apsal lah ayat aku skema ni......kikiki.......

tak sabar nak balik juga sebab my lovely HAZIQ DANISH pun nak balik kg..hahaha....tak sabar nak jumpa prince charming......tapi yang tak bestnya nanti mesti berebut dengan adik22 aku nak pegang Haziq......hishhh.....makcik aku yang paling muda tengah tunggu hari nak bersalin.......then mak ngah aku pulah due date dye bulan lima nanti......HAZIQ bulan 9 nanti dapat adik baru.....haha...maknanya tahun ni 3 baby baru dalam keluarga aku.....seronoknya aku......rasa nak lompat22 pulak.....hahaha......

sekian..terima kasih

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2