Assalamualaikum w.b.t

Hallo penduduk bumi......hehe...hari kedua tahun 2013......nampaknya aku gagal dalam misi azam baru mengurangkan tidur.......kerana akhirnya aku balun tidur lagi walaupun exam cume beberapa jam mendatang je ni.......masalah betul dengan perangai aku yg satu ni.......tadi sebenarnya kitorang g farewell lunch untuk member kitorang nama Bella......pas final exam ni Bella dah balik negara asal dia....iaitu korea.......*rasa nak ikut coz nak p jumpa ngan Yong Hwa*........makan dan makan,minum dan minum.....kendian amik22 gambar dan kendia balik la........Balik tu pulak hujan turun dengan lebat......maka bermain lah saya dengan hujan yang sebenarnya sudah begitu tidak disukai oleh badan saya sejak saya menduduki matrikulasi........kena sikit pun kepala berat dan lepastu pengsan lah kan..................

Maka dengan itu, demam la kini........tapi mungkin tak demam lagi...hanya tanda22 mula menghiasi diri........sangat berharap yang diri ni akan sihat nanti ketika menduduki exam......maka dengan itu, adios!!!

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2