pliss la behave sikit

Assalamualaikum...

Tolong...tolong...tolong dan tolong.....tolong jangan wat perangan ngada2 kau depan aku..... sincerely aku meluat melihatnya.........aku mintak tolong sangat..pergi la buat perangai kat tempat len...tapi jangan depan aku and time aku tengah serabut...... benci aku melihatnya..... jangan lah wat perangai time33 macam ni ye.....wahai Cik Selipar Biru ku!!!!!  Time aku nak cepat la,time tu kau ngada2 nak putus..aku sentap tahu tak...sentap........ haishhh!!! nasib bek lah boleh pasang balik...kalau tak?? Macam mana aku nak pergi tandas???? kan menyusahkan aku macam tu nanti..... so,behave okeh selipar biru!! full stop! kalau tak aku campak kau masuk tasek Utm kat belakang tu.... =.="

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2