Followers

Proud To be One

Proud To be One

Monday, December 10, 2012

pliss la behave sikit

Assalamualaikum...

Tolong...tolong...tolong dan tolong.....tolong jangan wat perangan ngada2 kau depan aku..... sincerely aku meluat melihatnya.........aku mintak tolong sangat..pergi la buat perangai kat tempat len...tapi jangan depan aku and time aku tengah serabut...... benci aku melihatnya..... jangan lah wat perangai time33 macam ni ye.....wahai Cik Selipar Biru ku!!!!!  Time aku nak cepat la,time tu kau ngada2 nak putus..aku sentap tahu tak...sentap........ haishhh!!! nasib bek lah boleh pasang balik...kalau tak?? Macam mana aku nak pergi tandas???? kan menyusahkan aku macam tu nanti..... so,behave okeh selipar biru!! full stop! kalau tak aku campak kau masuk tasek Utm kat belakang tu.... =.="

1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "