Perangai diorang~

Assalamualaikum...

Huhu......sejak beberapa hari ni...asyik hujan je memanjang........tengahari panas terik lepastu petang hujan.......sampai ke malam.......sejuk gila-gila bila malam plus bilik aku kipas baru bersihkan seperti baru......maka dengan itu.......angin dalam bilik bertambah kuat......dengan keadaan sejuk di luar menambahkan lagi keseronokan aku berdengkur di atas katil.......berguling dengan comforter dan selimut......HEAVEN okeh....... ahaha......sangat terbaik dan disukai ramai......thumbs up untuk itu....

Makin lama aku hidup....makin bertambah gelagat orang yang aku jumpa.......*ceh,macam lama sangat je........ plus.....macam22 karenah......macam22 gaya.......macam22 perangai......contoh yg aku nak bagi sekarang ni coursmate aku....... haishh...leh pecah kepala meyhhh~~~

kadang22 mereka boleh buat aku annoyed......tapi diorang gak la yang ukir sengihan kat muka aku......ada masa diorang buat aku moody.....sakit jiwa...sakit hati dan yang sewatu dengannya.....but at the end......AGAIN.....they will cause me to create a smile on my face......the most weird thing is.... I CAN'T EVER BE MAD AT THEM!! ...... bukan aju tak cuba nak marah.....ape lagi bila si Caom tu cari pasal dengan aku..... tapi...aku tak boleh nak marah...... hati memang sakit...... tapi....hahaha.......last2 aku yang ketawa......

even most of them are younger then me.......but currently I didn't treat them as a youngster....... coz pada aku......umur tu tak melambangkan apa-apa kot......hahahaha......aku layan sama je macam aku layan kawan22 aku yang sebaya......hahaha.....n maybe mungkin aku ni yang 'terkecik' so aku yang 'terasa' sebaya dengan mereka??? hahaha........maknanya aku ni awet muda...... so....nampak di situ keuntungan menjadi kecik seperti aku........

konklusinya, kawan tu boleh jadi sesiapa je......tak kira umur.....tak kira bangsa.....tak kira agama....tak kira budaya.......ahahahaha...... *konklusi aku pelik.....sekian terima kasih...


Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2