Pengumuman penting

Assalamualaikum

Petang ni seperti biasa hujan lagi. Alhamdulillah Allah bagi suasana yang sejuk petang ni. Ada pengumuman penting yang aku nak bagi sebenarnya hari ni. Tapi aku rasa tak la penting sangat kot...aku je yang mengada-ngada nak jadikan penting. kikiki

Alhamdulillah lagi sekali coz aku dah terlepas sikit dari bebanan yang ada sebulan dua ni. Presentation TIS  dah lepas tadi....and also assigment website TIS group aku pun dah siap......hence, aku boleh tarik nafas lega....tarik nafas lepastu ada bau cekelat....rupanya rumate aku buat air hot cekelat...ciss..  patutla sodap je bau......hahaha....... lepas ni fokus aku beralih pada kuiz Digital Logic aku esok....and also discussion English n demo projek Digital Logic nanti pada hari Rabu.......khamis cuti,jumaat pulak dah takde kelas.....Yahooooooo!!!.....next week lak start study week....... oh my god.....tiru gaya budak sore eyes dpt mc 5 hari tu .....ini bermakna........selepas studi week adalah FINAL EXAM!!! betapa takutnya aku......betapa cuaknya aku.......ottoke????

Hence.....seperti yang sentiasa berlaku sejak zaman aku taska lagi.......jauh betul zaman tu.......aku akan berhempas dable pulas memulas........well,aku last minute study punya manusia.......InsyaAllah....kalau Allah masih beri aku rezeki untuk dapat buat yang terbaik.....aku lakukan yang terbaik..... AMIN.......Take note bahawa kemungkinan besar untuk aku tidak memegang henpon pada ketika itu adalah sebesar duatigaempatlimaenam puluh ekor gajah......puyyo!! besar tu......maka, probability utk henpon itu ditinggalkan tanpa kredit juga mungkin besar.....MUNGKIN la......maka.....di sini,aku ingin meminta maaf kepada sesiapa yang terlibat bermesej dengan aku......DENGAN INI DIUMUMKAN BAHAWA BUDAK PENDEK INI TIDAK DAPAT SENTIASA MEMBALAS MESEJ YANG ADA...sekian terima kasih....hahahaha......rare kot aku nak cakap diri sendiri pendek...selalu aku gune kecik....

Maka di kesempatan ni jugak, aku nak cakap "GOOD LUCK! GAMBARE! SELAMAT MAJU JAYA! kepada coursemate aku bagi sem 1 iaitu sume budak22 1SCSB......semoga kita semua dapat menjawab soalan peperiksaan dengan tenang dan semoga Allah sentiasa membantu kita semua." hamik kau...besar punye......hahaha........kepada korang semua, tenkie sebab sudi jadi kawan kepada aku untuk sem ni..... semoga kita bertemu lagi di sem mendatang dalam keadaan sihat sejahtera, sempurna segalanya........*apsal?? kita tak tahu kan ajal maut?? Mana tahu tetiba pape jadi kat aku nanti masa cuti kan....*

k ..tu je.....hahaha....wassalam!!!

Comments

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2