bebel jap

.Assalamualaikum w.b.t

Salam petang dari aku di selatan Malaysia..........wah....mcam duk kat luar negara je nak cakap gini.......*nampak tak aku teringin nak ucap salam dari perantauan??? ntah bila gaknya kan........ntah dapat ke dok......okeh....tade...aku tadi stalk mukebuku kawan aku......stalk yang kat Jepun sorang...and kat London sorang....hepi sokmo depa dapat dok maen salji ori......bukan salji hok buatan manusia tuh.......jeles sungguh aku........=.=".........*tu la,kecik22 mak soh belajar pandai22...ko dok men lari22,men kejar22,men nyanyi22,men joget22....tidor manjang....makan sokmo....kan dah tak berapa nak pandai macam depa......

dah akhir tahun ni...maksudnya menginjak ke akhir semester lah yek........tak sangka just bape minggu lagi aku dah nak final exam dah untuk sem ni.........study pun dok lagi.......mana tak nye tidur manjang....stress manjang....sakit manjang.........sakit hati manjang pun ade jugak..........delete segala alasan ini.....kembali ke realiti kehidupan yang penuh liku22 berduri yang aku cipta sendiri.......huyyyooo ayat tak boleh blah.....ahahaha........

whoa.........aku sebenarnya dah boleh control marah aku........daebak!! tapi....kadang22 marah tu datang bila aku stress and lapar...time tuh aku macam hilang kawalan sikit..............agak22 kalau aku diam,muke bonyok semacam tu jaga22lah.......sila lah hulur roti sepam dua kat aku.........okey lah tu nanti.......hahaha.......ntah pape......tapi,kadang2 tu tak jalan gak even aku dah makan...........sejak22 ni gak aku asek tido lambat je..........effect gak keatas mood aku...........mana tak nye.....tidue is my feveret hobby u know........aku memang pantang betul orang kacau waktu tido aku.....ahaha.....tapi,dah bape bulan ni asek kene kacau dengan ade sorang insan tu.........aku adapt lah sikit........*sikit je okeh....

Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2