Assalamualaikum

Salam Jumaat untuk semua......macam mana hari ni??? Pagi ni Alhamdulillah, Allah turunkan hujan lagi di bumi UTM skudai ni.......walaupun tak lebat...tapi cukup untuk menyejukkan keadaan yang boleh dikatakan agak panas.........Alhamdulillah gak aku dah siap daftar subjek untuk semester dua nanti........tak sabar pulak rasanya sebab sem dua nanti ada subjek bioligi......*mata bersinar-sinar*....tapi dalam tak sabar tu juga....takut tu ada......mana tak nya......next week dah mula study week....maka dengan itu secara tidak langsung minggu selepas itu adalah minggu final exam lah kan.......

tak sangka......cepat je masa berlalu......dah nak habes sem satu rupanya.........seriously, sebenarnya sampai sekarang aku masih lagi macam tak percaya bahawa aku kini bergelar mahasiswi.........bila aku naek bas nak pergi fakulti,aku macam terfikir...betul ke ni??? hahaha.........realiti yang sangat tidak aku sangkakan.........still macam betul ke aku dah jadi budak U?? still lagi macam terumbang-ambing dalam dunia persekolahan........aku tak tahu macam mana aku nak describe perasaan aku ni sebenarnya.....

Sampai sini je kot.....hehe...wassalam

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2