Salam Hijrah!!!

Assalamualaikum...

Selamat menyambut tahun baru 1434Hijrah!!! Selamat Menyambut Maal Hijrah!! Selamat membuka buku baru!! Selamat menanam azam baru dan segala-gala baru yang sewaktu sedetik seminit sesaat dengannya...... =D  Alhamdulillah....aku masih diberikan kesempatan oleh Allah untuk masih bernafas dan bertemu dengan tahun baru.......

Sinonim la dengan tahun baru.....mesti suma dok pakat sokmo nak tanam azam baru....... tapi tak tahu la azam yang lepas tu dah tertunai ke belum...... as for me.....aku pun tak ingat apa azam aku......tapi setahu aku la.......aku tak ada tanam azam apa-apa.....azam aku macam tak pernah berubah je aku rasa........ sama je sejak dulu kini dan selamanya........tapi apa azam aku eak???? *persoalan di sini.....serius aku tak ingat and aku tak tahu......kena tanam azam baru nik!! *tampal sticky note dekat dashboard t......bagi aku ingat apa azam aku......haaha......

mungkin salah satu azam aku tahun ni untuk tegur semua kawan-kawan aku.......baik yg lama mahupun yang baru...... tapi...............selalunya aku tegur orang tapi orang tak tegur aku balik pun...... then...aku ingat orang tapi orang tak ingat aku lansung pun......then....complicated di sini okeh.......

Kadang22 aku terasa hati jugak dengan kawan22 yg tegur kawan lain tapi tak tegur aku.........tapi......tak apelah.....mungkin mereka je penting bagi aku tapi aku tak penting bagi mereka......

but...apa22 pun aku akan cuba untuk menerima segalanya tanpa perlu terasa hati.... even sensitif mana pun aku sebenarnya.....aku takkan tunjukkan that side of me towards my friend....... just have to make sure that I will always show the happy side of me..... ... sengih sokmo!!!

Comments

Popular posts from this blog

XPDCDaksies (PART 5)

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

Insidious 2 vs Sadako 2