Rindu pulok ~ Prank

Assalamualaikum....

About 10.00 pm just now.........member ajak prank birthday girls......dua orang...... Ain and Syifa......prank kat aras dua......dekat dalam tandas.....biasalah men simbah-simbah air...... aku tukang tengok and tukang tabur serbuk bedak je....... tak join simbah22......ketawa bagai nak rak...... terhebat lakonan Biha yang buat-buat jatuh dalam bilik air......thumbs up untuk dia......boleh jadi pelakon terhebat malaya.....haampir semua warga 1scsb (yg perempuan) join prank tu.....mandi-manda lah birthday girls.....

Looking at that situation, suddenly I miss them......
haha....who??
My besties.......cuti tp tak jumpa pun......... the one yg kat shah alam je jumpa masa cuti raya haji hari tu....sape lagi kalau bukan si Koala kuat tidur tu......asyik dia je..tade orang lain agaknya yang aku nak jumpa.....=.="

de gelak22 time is the thing that I miss de most...seriously....
can't wait for January 2013... =D....
gonna meet them.... huhu.....
Guys!! Miss You dem much lorrrr!!!


*Diana...Ila....Epey.....Ruz.....Aqem.....Pi'e.....Ayin.....Tompel....n Pijul......also Malan.... =D

Comments

  1. jemput join.. ;)

    http://suemuncet.blogspot.com/2012/11/contest-dari-blog-suemuncet.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

KEBAIKAN DAN MANFAAT RANGKAIAN PRODUK NADEAR FACECARE

XPDCDaksies (PART 5)

Insidious 2 vs Sadako 2