Followers

Proud To be One

Proud To be One

Thursday, November 29, 2012

Rindu pulok ~ Prank

Assalamualaikum....

About 10.00 pm just now.........member ajak prank birthday girls......dua orang...... Ain and Syifa......prank kat aras dua......dekat dalam tandas.....biasalah men simbah-simbah air...... aku tukang tengok and tukang tabur serbuk bedak je....... tak join simbah22......ketawa bagai nak rak...... terhebat lakonan Biha yang buat-buat jatuh dalam bilik air......thumbs up untuk dia......boleh jadi pelakon terhebat malaya.....haampir semua warga 1scsb (yg perempuan) join prank tu.....mandi-manda lah birthday girls.....

Looking at that situation, suddenly I miss them......
haha....who??
My besties.......cuti tp tak jumpa pun......... the one yg kat shah alam je jumpa masa cuti raya haji hari tu....sape lagi kalau bukan si Koala kuat tidur tu......asyik dia je..tade orang lain agaknya yang aku nak jumpa.....=.="

de gelak22 time is the thing that I miss de most...seriously....
can't wait for January 2013... =D....
gonna meet them.... huhu.....
Guys!! Miss You dem much lorrrr!!!


*Diana...Ila....Epey.....Ruz.....Aqem.....Pi'e.....Ayin.....Tompel....n Pijul......also Malan.... =D

1 comment:

  1. jemput join.. ;)

    http://suemuncet.blogspot.com/2012/11/contest-dari-blog-suemuncet.html

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "