Followers

Proud To be One

Proud To be One

Wednesday, November 28, 2012

enpon oh enpon

Assalamualaikum...

bukan salu kene pegang henpon manjang....
bukan salu kene dok ngdap henpon manjang.....
aku dah bosan dengan henpon sebenarnya......
henpon tu utk aku wat men game and kol waktu2 penting je.....and also for alarm......
kadang aku biar je henpon silent and terbiar atas katil.....
kalau tade kredit aku biar je sekarang.....
nak pergi kedai beli topup pun aku dah malas....
lagipun kerja aku dah bertimbun.....busy sentiasa......

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Hye there... Thanks a lot sudi singgah sini... rerajinkan lah diri tinggalkan jejak... InsyaAllah, pergi melawat nanti...
"Ni personal blog aq. Aq tak bertanggungjawab atas segala komen yang diberikan. Segala entry aku adalah tujuan perkongsian semata. "